- Sklep internetowy, dostępny pod adresem http://www.kawa-sklep.pl, prowadzony jest przez firmę Coffibo Sp. z o.o. z siedzibą w Rumi, ul. Kamienna 42. NIP 586-227-81-96
- Wszelkie zmiany w regulaminie będą dokonywane poprzez zamieszczenie ich na witrynie internetowej http://www.kawa-sklep.pl. Data ich umieszczenia jest terminem ich obowiązywania. W przypadku zamówień potwierdzonych (czyli będących w toku) zmiany zapisów w regulaminie nie obowiązują.
- W sklepie http://www.kawa-sklep.pl można dokonywać zakupów za pośrednictwem sieci Internet. Do korzystania z oferty upoważnione są wyłącznie osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem prowadzone są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
- Formy płatności: Dotpay,Gotówka przy odbiorze.
- Uprzedzamy, że serwis http://www.kawa-sklep.pl jest własnością firmy Coffibo Sp z.o.o i żadna jego część nie może być kopiowana, powielana bądź rozpowszechniana bez pisemnej zgody właściciela. Dotyczy to w szczególności zamieszczonych treści, zdjęć oraz szaty graficznej serwisu.
- Firma Coffibo realizuje zamówienia wg. harmonogramu palenia kaw na potrzeby Sklepu internetowego.
- Firma Coffibo realizuje zamówienia wg. harmonogramu wysyłek z pośrednictwem POCZTY POLSKIEJ na potrzeby Sklepu internetowego.
- Harmonogram dni wysyłek: poniedziałek, środa, piątek.
- Wysyłki realizowane za pośrednictwem POCZTY KURIERSKIEJ obsługiwane są w dni robocze od poniedziałku do piątku.Informacja o produkcie zawiera opis oraz cenę. Ceny towarów wyrażone są w złotych polskich (zł) i zawierają podatek VAT. Cena towarów nie obejmuje kosztów dostawy.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty. Oferta asortymentowa jest ważna do chwili wyczerpania zapasów.
- Sklep zobowiązuje się do realizacji złożonego zamówienia w terminie 10 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia (data wpływu przedpłaty na rachunek bankowy właściciela sklepu). Dostawy są realizowane w dni robocze od 8-16 z wyłączeniem świąt. ( W szczególnych przypadkach sklepik zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia. )
- Zamawiane towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub za pośrednictwem kuriera w obrębie Polski – wg wybranej przez klienta opcji, po stwierdzeniu wpłaty na koncie bankowym. Dostarczanie towarów poza granice Polski będą indywidualnie ustalane z klientem.
- Zamówienia powyżej 150 zł przesyłamy nie obciążając klienta kosztami przesyłki. (Nie dotyczy zakupu z kodem Groupona, jedynie w przypadku zakupu powyżej 260 zł)
- Sklep wystawia dokumenty sprzedaży. O konieczności wystawienia faktury VAT prosimy informować podczas składania zamówienia, podając niezbędne dane do przygotowania faktury oraz umieszczając w komentarzu notatkę o potrzebie faktury.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości zrealizowania zamówienia z przyczyn niezależnych od siebie (niepełne dane odbiorcy itp.).
- Rezygnacja z zakupu, zgodnie z obowiązującym prawem może nastąpić w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki bez podania przyczyny rezygnacji. Podstawowym warunkiem jest dostarczenie zwracanego towaru w stanie niezmienionym i kompletnym. Do zwrotu prosimy o załączenie dowodu zakupu oraz pisemne oświadczenie o rezygnacji z zakupu. Gwarantujemy zwrot należnej kwoty przelewem na konto klienta, lecz koszty transportu towaru do naszej firmy przejmuje kupujący. Zastrzega się, iż w przypadku zaginięcia wysyłanej przez klienta przesyłki ze zwracanym towarem sklep nie ponosi żadnej odpowiedzialności za towar.
- Reklamacje. Jeżeli zdarzy się , że po otrzymaniu towaru klient wykryje w nim wady lub nieprawidłowości związane z wadą produkcyjną powinien niezwłocznie powiadomić o tym naszą firmę i odesłać towar wraz z dowodem zakupu. W uzasadnionych przypadkach zwracamy koszty przesyłki poniesione przez klienta na konto bankowe klienta.
- W przypadku , jeśli stan przesyłki budzi Państwa najmniejsze wątpliwości, należy w towarzystwie osoby dostarczającej taką przesyłkę wypełnić druk reklamacji i odmówić przyjęcia przesyłki.
- Reklamacji nie podlegają towary, których stan rzeczywisty odbiega od zdjęć zamieszczonych w witrynie sklepu internetowego, a wynika z indywidualnych ustawień komputera klienta (dotyczy koloru, proporcji itp.).
- Sklep gwarantuje całkowite bezpieczeństwo danych osobowych klientów, które będą wykorzystywane jedynie w celu obsługi transakcji i tylko w tym zakresie.
- W sprawach nieregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Kod Groupon nie upoważnia do uzyskania rabatu na przesyłkę.
- Realizacja kuponu Groupon przez osoby nowo zarejestrowane nie upoważnia do otrzymania bezpłatnej Brazylii Santos.